Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Pest megyei III. osztályú bajnokság, Nyugati-csoport, 23. forduló:
Kisalag SC – Gödöllői SK II. 1-2 (0-0)
Mivel az egyik gödöllői játékos, a Csipa becenévre hallgató, az előző fordulóban kiállított Heilmann László a mérkőzés napján mondja ki a boldogító igent, és csapattársai meghívottak a menyegzőre és az azt követő lakodalomba, késő délelőtti időpontban játszották le a találkozót. A matinénak beillő ütközeten az első félidőben még hiányzott a játék sava borsa. A térfélcserét követően azonban a gödöllőiek Ács Gábor révén megszerezték a vezetést. Erre még volt válaszuk a házigazdáknak, ám Pakuts Barnabás találatára már nem, így a GSK II. legénysége örömittasan vághat neki a mulatozásnak.
A Gödöllői SK II. együttese 39 ponttal, 40-33-as gólkülönbséggel a táblázat 3. helyén áll.