Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Készül-e bölcsőde-fejlesztésre Gödöllő? 2018-07-12 10:24:15 Szeptember 10-étől nyílik lehetőség pályázni a 4,5 milliárd forintos keretösszegre. Akár 400 millió forintos dotáció is elnyerhető
Czeglédi Ingrid folytathatja 2016-02-11 16:39:48 A szakember öt évre szóló kinevezést kapott a gödöllői szociális otthon vezetésére. Az egyetemi bölcsőde irányítására kiírt pályázat eredménytelen volt
Emlékezés a zsidó temetőben 2012-06-12 16:23:10 Vésett feliratú tábla őrzi az embermentő osztrák, Leo Tschoell emlékét a Kossuth Lajos utcai bölcsőde falán
Fizetős bölcsődék Gödöllőn 2012-03-21 14:37:15 Városunkban havi 2.100 és 6.300 forint közötti többletteherrel kell majd számolniuk az érintett családoknak