Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Megizzadt, de nyert az újonc ellen a gödöllői hatos 2014-10-03 20:49:16 Nulla-egyről kellett fordítania Jászberényben Horváth András csapatának. Sikerült, mert a szettek végjátékában jobban összpontosítottak a lányok
Kétgólos előnyt tékozolt el a gödöllői tizenegy 2014-09-27 18:48:21 Nulla-egyről három-egyre fordított a Jenei-csapat, mégis meg kellett elégednie a döntetlennel. A GSK II. simán nyert idegenben
Női röplabda: harmadszor kupadöntős a Gödöllő! 2014-01-22 20:23:15 Hiába fogadkoztak a békéscsabaiak, Szalay Attila csapata szetthátrányból fordított, és a díszes serlegért játszhat február 15-én
Új szelek fújnak a Hungaroringen 2011-02-18 16:34:51 A mogyoródi versenypályát működtető gazdasági társaság illetékesei nagyobb figyelmet kívánnak fordítani az objektum környezetében lévő településeken élők problémáinak enyhítésére