Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Városatyák véleményháborúja 2011-11-11 15:59:26 Vörös István tényállásokkal szembesíti Gémesi György cáfolatait
Nem kell a fellegekben járni 2011-11-03 03:20:40 Vécsey László: ha valakinek derogál, hogy a megváltozott körülmények között szolgáljon tovább, az legfeljebb nem indul a választáson
Mélygarázs-építtetés hitelből 2011-09-29 09:44:28 A kölcsönnel 10,726 milliárd forintra duzzad Gödöllő 2027-ig számolt tartozásállománya
Felbontott képviselői levél 2011-09-21 08:34:37 Elnézést kértek a tévedésért, de ez nem nyugtatja meg a városatyát
Hotelvezér lesz az ügyvezetőből 2011-07-21 14:10:22 Tisztsége ellátásáért havi, bruttó 320 ezer forintos személyi alapbért kap a régi-új direktor
Vécsey László: Nem a kiskirályoké a jövő! 2011-06-29 08:04:32 A Gémesihez hű Halász Levente odáig merészkedett, hogy „tudatlan kisemberek kioktatásának” nevezze az eszmecserét