Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Most a legfelkészültebbek 2020-05-02 16:44:57 Gödöllőn és a környező települések középiskoláiban is szigorú biztonsági intézkedések mellett indul az érettségi május 4-én
Klenczner Marci parádés bronzérme Münchenben 2020-01-25 11:09:54 A Gödöllői EAC olimpiai kvalifikációs Európa-bajnokságra készülő sportlövőjét csak ukrán és szerb riválisa előzte meg a rangos viadalon
Elindult Gödöllő klímastratégiájának kidolgozása 2019-12-04 10:26:15 A szemléletformálás fő célja, hogy bemutassa, mennyire függ a lakosság viselkedésétől a klimatikus események jövőbeni, helyi szintű alakulása
Atlétika: Renner Luca a Balaton bajnoka 2019-07-08 10:26:15 Magasugrásban nyert az U23-as Európa-bajnokságra készülő lány. Két gödöllői srác kapott helyet az U20-as válogatottban