Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Azt követően, hogy egy héttel korábban a mountain bike tájkerékpárosok hazánkban megrendezett szenior világkupáján a harmadik helyen végzett, július 8-án Dánia fővárosában, Koppenhágában szerzett bronzérmet a gödöllői illetékességű Kármán Katalin.
A Hegyisport Szentendre Egyesület sportolója a 60 évesek korosztályában 81 résztvevővel lezajlott tájfutó sprintverseny döntőjében érte el a magyar küldöttség legjobb világbajnoki eredményét. A Gödöllői Damjanich János Általános Iskolában természetismeret és földrajz szakos tanárként dolgozó Kármán Katalin 14:04 perces idejével 12 másodperccel maradt el a győztes új-zélandi hölgytől és 10 másodperccel a másodikként célba ért svájci riválisától.