Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Magyar Kupa negyeddöntő, 2. mérkőzés: Jászberényi RK – Penta-Gödöllői RC 3-0 (19, 18, 15)
A párharc első, gödöllői mérkőzésén elszenvedett 3-0 arányú veresége miatt kifejezetten nehéz helyzetből veselkedett neki a visszavágónak Borkovits Zoltán csapata. A vendégeknek ugyanis négy szettet kellett (volna) nyerniük úgy, hogy csupán egyet bukhatnak el, és az nem lehet az utolsó. Mindeközben a berényieknek elegendő volt két játszmát bezsebelni az elődöntőbe jutáshoz.
A gödöllőiek szemszögéből nézve sajnálatos, de az utóbbi forgatókönyv valósult meg, hiszen a pontosabban és célratörőbben játszó házigazdák megnyerték az első két felvonást, amivel bebiztosították elődöntős tagságukat. A záró etap már csak hab volt a tortán számukra. A Jászberényi RK társulata kettős győzelemmel (6-0) jutott a négyes döntőbe.