Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A vagyonvesztés elősegítése nem elfogadható 2018-09-24 16:52:18 Molnár Árpád kíváncsi lenne, melyik lokálpatrióta klubos gödöllői képviselő adná el saját ingatlanát a lellei üdülőnél alkalmazott feltételekkel
Viharkárok Gödöllő több pontján 2017-05-12 21:19:12 Pincéket öntött el a lezúduló csapadék, fa dőlt rá a villany- és távközlési kábelekre. Akadt dolguk a tűzoltóknak
Létkérdés és veszteség-terv a Kalóriánál 2015-02-10 10:11:43 Hatból öt gödöllői önkormányzati társaság nem kalkulál negatív gazdálkodási szaldóval 2015-re. A kivételnél a lellei üdülő a visszahúzó erő
Gémesi szerint luxus strandra pénzt költeni 2014-11-25 23:45:37 Lezajlott a gödöllői közmeghallgatás. Kiderült: a lellei üdülő eladhatatlan, nem várhatók újabb helyi adók, díjat kaphat az ifjúság