Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Nyüzsögnek a gyerekek a gödöllői uszodában 2021-12-04 11:46:07 A MATE-GEAC úszószakosztályának a vezetője, Bernek-Mutina Ágnes azt is elárulta, miért hasznos mozgásforma az úszás
Vécsey László bizakodó, hogy nem eszik olyan forrón a kását 2020-03-03 10:07:03 Egyeztetett a miniszterelnökkel a gödöllői központú választókerület parlamenti képviselője, aki, nem nézné tétlenül a HÉV-M2-es metró összekötésének csúszását
Élesítheti hóügyeletét a VÜSZI Gödöllőn 2014-01-26 09:07:54 Kedvezményes áron kínál környezetbarát csúszásmentesítő anyagokat a társaság, amely hómunkások jelentkezését is várja