Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Fokozódik a rendőri „jelenlét” a Deák téren 2025-02-28 16:26:43 Emléktáblát kap dr. Lumniczer Sándor sebészorvos, felszámolták a veszélyhelyzeti alapokat, pályázatra készül a Gödöllői Civil Kerekasztal Egyesület
Átmenetileg bezár a blahai napközis tábor 2024-11-21 08:19:39 November 21-én a gödöllői képviselők jóváhagyták az idei télre vonatkozó energia veszélyhelyzeti intézkedési tervet
Mínuszos Kalória, távozó szállodaigazgató 2020-09-25 11:08:53 Bevételi oldalon 50% feletti a gödöllői költségvetés első félévi teljesítése, miközben a kiadások 35%-ban realizálódtak
Gödöllőt sem kímélte a viharos időjárás 2020-06-18 10:08:38 A helyi tűzoltóknak három utcában is akadt dolguk. Minden esetben kidőlt fák okoztak veszélyhelyzetet
Vezetői megbízásokat toldott meg egy évvel Gémesi 2020-06-03 10:30:56 A koronavírus-járvány kapcsán kihirdetett veszélyhelyzet nem biztosította a pályázatok jogszerű és körültekintő lebonyolítását
Több ezer polgármester repesne az örömtől, ha… 2020-05-28 18:14:41 …ilyen „kivéreztetésben”, „ellehetetlenítésben” lehetne része – véli Vécsey László, a gödöllői központú választókerület parlamenti képviselője