Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Megújult a gödöllői iskola sportudvara 2019-09-02 16:39:57 A beruházás a Decathlontól és a Dunakeszi Tankerületi Központtól kapott támogatás segítségével valósult meg
Élményteli évkezdés a gödöllői kastélyban 2017-02-14 11:11:48 Múzeumpedagógiai foglalkozások a dunakeszi tankerületi központhoz tartozó intézmények diákcsoportjai számára
Gémesi nem asszisztál az iskolák államosításához 2016-06-21 10:24:06 Egyetlen tankerületi központ kijelölése esetében sincs külön indoklás – válaszolta Vécsey László, a gödöllői központú választókerület országgyűlési képviselője
Gödöllő nem lesz tankerületi központ 2016-06-15 10:05:16 Dunakeszihez fognak tartozni a településükön működő, állami fenntartású alap- és középfokú oktatás intézmények
Terjeszkedik a „gödöllői modell” 2014-08-28 16:42:50 A múzeum és a könyvtár után a kastély is szorosabbra fűzi kapcsolatát a Klebelsberg Intézményfenntartó Központ helyi tankerületeivel