Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Dr. Kiss Árpád jegyző lett a Gödöllői SK új elnöke 2024-06-04 18:33:54 A tagság rendkívüli ülésen szavazott bizalmat a hivatalvezetőnek, aki a választás adta elfoglaltsága miatt később ígért válaszokat
AKÍKhez közel áll az írás és a verselés 2018-07-20 17:51:42 A gödöllői Pure kávézóban tartotta bemutatkozó lírai estjét az isaszegi művészeti klub alkotó tagsága
Gödöllői kötődésű Wéber Antal-díjasok 2017-06-01 11:34:41 Idén Mészáros János és Dajka Péter építészek vehették át a szakmai elismerő címet a Várkert Bazárban
Eljött az idő, hogy lehulljon az álarc 2017-03-16 19:59:28 Tavaly szeptemberben Gémesi tagadta párttagságát, miközben április vége óta ő volt bejegyezve a gödöllői székhelyű Új Kezdet domain nevének használójaként