Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Atlétika: két gödöllői ugró-érem a Honvéd Kupán 2023-07-02 10:00:51 Bánovics József 460 centiméterig jutott rúdugrásban, Guth Mátyás pedig 212 centiméteres szezoncsúcsot ért el magasugrásban
Elhunyt Szörényi István 2021-03-01 16:46:47 A Gödöllői EAC rúdugró szakedzőjét 76 éves korában érte a halál. Tanítványai több mint 150 országos bajnoki címet szereztek
Edzői Életmű Díjban részesül Szörényi István 2019-06-09 10:30:45 A Gödöllői EAC rúdugró-szakedzője július közepén, a Testnevelési Egyetem diplomaosztó ünnepségén veszi át az elismerő címet
A gödöllői kastély titkos élete 2018-11-01 11:05:13 November 8-tól jövő év április végéig tekinthető meg a műemlék-együttes legújabb időszaki tárlata a Rudolf-szárnyban