Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A futballcipők királya 2025-09-15 15:54:21 A Predator öröksége és az irányításra helyezett hangsúly azt bizonyítja, hogy mindig van mód a fejlődésre
Új vezetője lett két gödöllői általános iskolának 2025-08-25 10:29:25 A Petőfiben átmenetileg Szásziné Győri Éva, a Damjanichban Vargáné Jáksó Nóra kapott megbízatást a tanoda munkájának irányítására
Tizenöt éves a gödöllői Boróka Egészségház 2025-04-12 11:03:11 2010. április 12-én 3 szakrendeléssel, 3 orvossal és 2 asszisztenssel indult a sikertörténet, ma 20 egészségügyi szakterület fogad pácienseket
Májustól drágul a gödöllői uszoda használata 2024-05-01 14:12:17 A hivatalos megnyitáskor alkalmazott díjakhoz képest 70 százalékos emelkedéssel kell szembesülniük a sportolni vágyóknak
Februártól drágul a gödöllői uszoda használata 2023-01-31 10:27:40 A hivatalos megnyitáskor alkalmazott díjakhoz képest valamivel több mint 50 százalékos emelkedéssel kell szembesülniük a sportolni vágyóknak
Mire használhatók a szalagos kordonoszlopok? 2023-01-20 12:58:10 Számtalan olyan üzlet vagy szolgáltató létezik Gödöllőn is, ahol az ügyfélirányítás nagyon fontos szerepet játszik