Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Komfortos légzésvédelem minőségi gázmaszkokkal 2022-11-27 10:34:54 A pára- és karcmentes bevonat alapelvárás, míg a több ponton rögzíthető és állítható sisakkosár a prémiumminőséget képviseli
Maszkos rendőrök a gödöllői HÉV-vonalon 2020-05-31 14:58:49 Három szervezet együttműködése alapján zajlik az utasok biztonságát szolgáló ellenőrzés, főként a délutáni és az esti órákban
Több ezer polgármester repesne az örömtől, ha… 2020-05-28 18:14:41 …ilyen „kivéreztetésben”, „ellehetetlenítésben” lehetne része – véli Vécsey László, a gödöllői központú választókerület parlamenti képviselője