Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Vécsey László: Vért izzadtak, hogy fogást találjanak rajtam! 2022-04-14 11:01:18 A negyedszer megválasztott parlamenti képviselő úgy véli, ha Gödöllőn a mákony nem hatolt volna ilyen mélyre, a 2010-es abszolút többségnél is erősebb lehetett volna a győzelme
Bemutatták a Gödöllői Lokálpatrióta Klub jelöltjeit 2019-06-21 16:51:54 Gémesi György mellett hat, a várost irányító testületben jelenleg is képviselőként ténykedő személy száll harcba mandátumának megőrzéséért
Két hónap múlva kiderül: triplázik-e Vécsey László, vagy… 2018-02-08 15:12:10 A négy évvel ezelőtti számadatok azt mutatják, hogy csak teljes ellenzéki összefogással kerülhetne veszélybe a gödöllői központú körzet kormánypárti mandátuma
Gémesi szerint luxus strandra pénzt költeni 2014-11-25 23:45:37 Lezajlott a gödöllői közmeghallgatás. Kiderült: a lellei üdülő eladhatatlan, nem várhatók újabb helyi adók, díjat kaphat az ifjúság