Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gémesi szerint Illés Zoltán amnéziában szenved 2013-11-05 13:30:12 Vészjósló válságkezelő testületi ülést tartottak a gödöllői hulladékgazdálkodás jövőjéről az Ökörtelek-völgyi lerakóban
Ki más, mint a Volánbusz? 2012-09-24 09:18:34 Se híre, se hamva a polgármester által korábban hangoztatott elektromos buszoknak
Növekvő közüzemi díjak Gödöllőn 2011-12-08 12:16:47 Lesz olyan közszolgáltatás, aminek alig változik az ára, és olyan is, ami 10 százalékkal magasabb kiadást eredményez
Zöld Híd a kukaürítésben 2011-04-09 09:40:08 Március 1-jével befejezte szemétszállítási ténykedését a 2009 januárja óta működő Gödöllői Hulladékgazdálkodási Kft.