Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Megtorpant a MATE gödöllői campusának terveztetése 2022-08-23 17:35:56 A tárgyban kiírt közbeszerzést eredménytelennek nyilvánították, a megváltozott körülmények miatt újra kell gondolni a műszaki tartalmat
Egyelőre annyi a gödöllői városi sportcsarnoknak 2017-07-18 08:55:48 Túl drágán vállalta volna a közbeszerzési kiírásra jelentkező vállalkozó az építést. A létesítmény megvalósítása lekerül a napirendről
Csúszik a gödöllői sportcsarnok építése 2017-03-30 17:14:54 A közbeszerzésre egyedüliként jelentkező vállalkozás visszavonta ajánlatát, így új eljárást kell indítani
Valami megmozdult uszoda-ügyben 2017-03-23 11:35:53 Megjelentek az elő látványterv-képek a gödöllői beruházásról, aminek közbeszerzési eljárása jelenleg értékelési szakaszban van
Gödöllői egészségügy: van egy rossz és egy jó hírünk 2015-06-12 09:45:15 Megszűnik a közalapítvány, amelynek nem volt tavaly bevétele. Több mint 3 millió forintot szánnak a képviselők eszközbeszerzésre és -javításra