Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Tilos petárdázni az év végi örömködésben 2013-12-27 09:26:23 Gödöllőn is fokozottan ellenőrzik a rendőrök a pirotechnikai termékek szilveszteri forgalmazását és felhasználását
Használni és birtokolni is tilos a petárdát! 2012-12-27 10:24:35 A gödöllői rendőrök fokozottan ellenőrzik a pirotechnikai termékek év végi forgalmazását és felhasználását. Hallgassuk meg az állatbarátok kérését!