Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Aki ivott, elzavarják, mint egy kivert kutyát… 2018-10-22 14:27:16 Interjú dr. Varga Zoltánnal, a gödöllői hajléktalan-ügyben kirendelt ügyvéddel, aki keményen fogalmaz a történtek után
Teát kapott a rendőröktől a hajléktalan 2017-01-10 11:50:26 A gödöllői kapitányság munkatársa az előállítás után intézkedett a férfi biztonságos elhelyezéséről
Fókuszban a hajléktalanok optimális elhelyezése 2013-12-03 08:24:38 A Gödöllői Rendőrkapitányságon egyeztettek, kinek, mi a teendője a télvíz idején fokozottan felmerülő probléma kezelésében