Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Fordulat a gödöllői szarvasbika-kimúlás ügyben 2024-01-31 16:02:08 Az állatorvos a testben nem fedezett fel lövedéket, ezáltal az elpusztult állat sérülését egy másik állat agancsa is okozhatta
Új szolgáltatás a gödöllői postán 2015-07-31 08:43:18 Nettó havi 100 ezer forint jövedelmet kell igazolni az ingatlanfedezet nélkül igényelhető személyi kölcsönhöz
Megkezdődhet a gödöllői uszoda építése 2014-09-23 17:16:47 Kormányhatározat született a több mint 3,5 milliárd forintos beruházás megvalósításáról, pénzügyi fedezetének biztosításáról
Mentőöv a devizahiteles vállalkozóknak 2012-12-22 10:56:27 Gödöllői érintetteken is segíthet a Banki és Végrehajtási Károsultak Fogyasztóvédelmi Egyesület új programja