Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kiadták a gödöllői uszoda építési engedélyét 2018-03-26 10:56:00 Adminisztratív gátak bomlottak le a helyi röplabda- és az asztalitenisz-csarnok megvalósításának előkészítése érdekében
Gémesi György örül és nem fog izmozni 2014-03-13 15:45:06 Év végéig felfüggesztették a városi uszoda beruházás megvalósítását. A Fideszes képviselők szerint nem ezt kellett volna tenni, hanem strandépítésen gondolkodni
Új bérletvariációk a fizetőparkolásban 2012-10-31 10:30:57 Novembertől bővül a kedvezményes díjfizetésre jogosultak köre bizonyos várakozási övezetekben