Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Mekkora a rend a gödöllői köztemetőben? 2025-07-29 11:01:04 A lakossági bejelentések folyamatosak, de a VÜSZI Kft. igazgatója szerint nincsenek áldatlan állapotok a Dózsa György úti sírkertben
Meg vannak számlálva a gödöllői piac-cég napjai 2023-11-17 18:23:00 A belvárosi kereskedelmi egységet januártól a VÜSZI NKft. működteti, Hatolkai Máté a Kalória mellett a Piac Kft-t is vezetheti
Vizes szemétnek titulálták a szociális tűzifát 2020-11-19 09:17:51 A VÜSZI Kft. igazgatója jelezte, amennyiben a gödöllői igénylőknek minőségi kifogásuk van, azt a jelzést követően kivizsgálják
Jégkorong egyesülettel is bír Gödöllő 2019-05-07 10:29:41 Pályáznak a Testőrlaktanya falképei restaurálásának támogatására, és döntés született földterületek adás-vételéről is