Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Ne félj babám, nem megyek világra… 2014-03-03 13:17:22 Családi emlékeket gyűjt a gödöllői könyvtár az első világháború kitörésének századik évfordulója alkalmából rendezendő kiállításához
Súlyosan megsérült a zebrán elgázolt gyalogos 2013-08-19 10:36:05 Borda- és csípőcsont-törésekkel szállították kórházba azt a hölgyet, akit egy Szada irányába haladó autós ütött el a gödöllői szállodánál
Rács mögé került a betörő banda 2013-06-13 11:56:53 Hat bűncselekmény elkövetésével gyanúsítják a TEK-esek segítségével lekapcsolt kvartett tagjait, akik ellen a Gödöllői Rendőrkapitányságon indult eljárás