Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Dallamok a képernyőn túl 2017-06-26 17:24:39 Miért rajongunk a sorozatzenékért? Teszi fel a kérdést a Gödöllőn is szolgáltató Invitel sorozatszakértője
Miért szeretjük a sorozatokat? 2017-01-05 17:07:35 Hazánkban egyedülálló kutatást végez a témakörben a Gödöllőn is szolgáltató Invitel és az ELTE MMI
Zöld tananyag készül majd’ 900 millióból 2014-01-29 17:03:37 Hazai szakértők és külföldi példák segítik a gödöllői központú Szent István Egyetem által vezetett konzorcium munkáját
Konfliktuskezelés az iskolában 2013-11-26 07:28:20 Herczog Mária gödöllői előadásán elhangzott: a problémás gyereket nem kirúgni, hanem meghallgatni kell
Sikeres nők: szépek és okosak 2013-09-16 10:23:05 Vidi Rita gondolkodásmód szakértő art előadást a Lehet Más a Politika gödöllői irodájában
Zsolnay-kiállítás szakértő vezetéssel 2013-05-12 09:52:42 Két különleges eseményre is várja az érdeklődőket a Gödöllői Királyi Kastély Barátainak Egyesülete