A gödöllői képviselőtestület tagjai a május 22-én lezajlott tanácskozásukon vitatták meg a település előző évi gazdálkodásáról szóló beszámolót. A várost irányító grémium május 11 igen szavazattal (lokálpatrióta klubos képviselők és Kovács Barnabás – TEVE Egyesület) és 3 tartózkodással (GDL Pelikános képviselők) elfogadta azt a határozati javaslatot, amit Gödöllő 2024. évi zárszámadásával kapcsolatosan a döntés-előkészítők megfogalmaztak.
Akárcsak tavaly, idén is májusban érkezett el az a pillanat, amikor a várost irányító grémium tagjai megismerhették a Gödöllő Hivatásos Tűzoltó-parancsnokság egy évvel korábban végzett tűzvédelmi tevékenységéről szóló beszámolót, amit május 22-én Szigeti Róbert tűzoltó alezredes, gödöllői tűzoltóparancsnok és Kristóf Sándor tűzoltó alezredes, a helyi katasztrófavédelmi kirendeltség vezetője terjesztett a városatyák elé.
Az Európai Minőségügyi Szervezet (EOQ) 1992-ben november 12-ére hirdette meg a Minőségügyi Világnapot, amivel a minőség iránti elkötelezettség fontosságára kívánja felhívni a figyelmet.
A minőség értéke általában akkor tudatosul, amikor szembesülünk a hibával. A vevő a fogyasztóvédelemhez vagy bírósághoz fordulhat, a gyártó és szolgáltató pedig fizeti a bírságot. Az előállítási és szolgáltatási folyamatok megfelelő irányításával azonban mindez megelőzhető.
Sokunk számára ismerős az a helyzet, amikor hibás terméket vásárolunk egy üzletben, vagy amikor egy rossz minőségű szolgáltatás kapcsán a panaszbejelentésre nem kapunk választ, netán visszautasítják.
A vevők annyit tehetnek, hogy a fogyasztóvédelemhez fordulnak a problémák megoldásáért és többet nem vásárolnak abban az üzletben. De vajon mit tesz az a cég, ahol a hibás terméket gyártják? Mit tehet a kereskedő, hogy megtartsa a vevőjét? Hogyan járjon el a szolgáltató annak érdekében, hogy a hibákat hamarabb kijavítsa, mint azt az előfizető észrevenné?
A megoldásban nemzetközi irányelvek segítenek a cégeknek. Azonban nem mindegy, hogy a gyártók és szolgáltatók hogyan alkalmazzák ezeket az előírásokat a gyakorlatban, nem mindegy, hogy milyen mértékben szigorítják az ellenőrzéseket a termékkibocsátás során, és nem mindegy az sem, hogy milyen hatékonysággal működtetik minőségirányítási rendszerüket, ahol gondosan meg kell választani azokat a beszállítóikat és szakembereket, akik közvetlenül befolyásolják a termék vagy szolgáltatás minőségét. Bővebb információért hívja a (06-70) 221-6070-es telefonszámot.