Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Nyílt nap a Gödöllői Járási Hivatalban 2013-11-26 17:30:59 November 28-án az állampolgárok két helyszínen is megtapasztalhatják, hogy a közigazgatás átalakítása az ő érdekeiket szolgálja
Nyisson és látogasson Ön is! 2013-10-25 17:10:00 Hatékony Ház nyílt napokat szervez a gödöllői GreenDependent Intézet helyben és országszerte
Ideje lenne már riadót fújni! 2013-10-04 17:45:54 Olvasói vélemény és rendőrségi reagálás a Gödöllőn tapasztalható kábítószer problémáról: fogjunk össze, de ne azért, hogy mások helyett elvégezzük a munkát
Energia-hatékony épületeket keresnek 2013-06-18 18:53:43 A gödöllői GreenDependent Intézet is részt vesz az Intelligens Energia Európa program támogatásával megvalósuló projektben
Gödöllőn randevúztak az európai királyi kastélyok vezetői 2013-06-01 10:25:25 Gönczi Tibor újra elnökségi tagja lett a nemzetközi szervezetnek, és abban bízik, hogy a kormányzat képviselői a Grassalkovich-kastély fejlesztésének folyatása mellett döntenek