Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Decemberi Gödöllő-Jászberény röplabda-napok 2014-12-02 11:29:59 Az MK-negyeddöntő mérkőzései mellett bajnoki ütközeten is találkoznak egymással a riválisok az év utolsó hónapjában
Pofon után éledt fel a gödöllői hatos 2014-02-20 20:26:20 A lelkes kaposváriak nyerték a bajnoki negyeddöntő első játszmáját, majd érvényesült a papírforma
Nyögvenyelős nyitólépés az elődöntő felé 2013-02-14 21:13:21 Aki kiegyensúlyozott teljesítményt várt a gödöllői női röplabda csapattól, csalódott lehetett a negyeddöntő első meccsén