Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Felmérték a romos babati istállókastély állapotát 2021-06-30 10:45:36 A részletes vizsgálathoz az épületek megőrzése érdekében, a MATE által fejlesztett mesterséges intelligencia alapú rendszert használták
Kitüntetett gödöllői vállalkozók 2020-09-24 14:50:04 Idén dr. Gergely Pétert, a Plastexpress Kft. ügyvezetőjét, valamint Váraljai Jánost, a Vármédia Print Kft. tulajdonosát ismerték el
Karantén? Kertészkedjünk Gödöllőn is! 2020-04-06 17:52:49 Molnár Árpád mezőgazdász ötleteket ad azokról a növényekről, amik a teraszon is jót termeszthetők és nem fogunk mellé velük
A fehérnemű olcsóbb, mint a párterápia 2019-09-06 08:06:23 A férfi vizuális lény. A hálószobában látott élmény nagymértékben befolyásolja, mennyire látja nőiesnek a partnerét. Felnőtt tartalom!
Dallamok a képernyőn túl 2017-06-26 17:24:39 Miért rajongunk a sorozatzenékért? Teszi fel a kérdést a Gödöllőn is szolgáltató Invitel sorozatszakértője