Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Nyaraláskor félünk leginkább a betöréstől 2017-06-11 11:14:44 Sokan adnak kulcsot az anyósnak, rokonnak, vagy szomszédnak. Minden harmadik vakációzó a pihenés alatt posztol a Facebookon
Kulcskérdés lett az ünnepi helyszínből 2016-10-21 14:55:31 Gémesi szerint senki nem reagált október 23-ával kapcsolatos kérésükre, aminek ellentmond, hogy rendbe rakták a kopjafa környékét
Gémesi György: Mintha a falnak beszélnénk! 2015-05-14 18:33:27 Kezdeményezték a szemétszállítási szolgáltatás ÁFA-kulcsának csökkentését, a különbség a társaságnál maradna
Kettős fiaskóval távozott Gödöllőről a Heves 2015-03-07 23:35:16 Kulcsfontosságú mérkőzéseken diadalmaskodtak városunk felnőtt- és junior kézilabdázói. A fiatalok feljöttek a 2. helyre
Hánykulcsos lenne a jó adó? 2013-11-20 16:06:09 Az Együtt-PM-es Szelényi Zsuzsanna a mostani rendszer eltörlése mellett érvelt a gödöllői piacnál. Kiszámolták, mennyivel keres többet Vécsey László havonta