Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Magyarország nem hagyja magát! Ezzel a szlogennel folytatja májusban Gödöllőn (is) az aláírásgyűjtést a Fidesz a rezsicsökkentés megvédéséért. Aki egyetért a kormány ez irányú törekvésével, az alábbi helyszíneken és időpontokban keresheti fel a kormánypárti aktivistákat:
Május 4., szombat 8-12 óra: Főtér – egészségügyi központ (piac bejárat) Május 11., szombat 8-12 óra: palotakerti ABC (bölcsőde előtt) Május 17., péntek 8-12 óra: Blaháné út – Rét utca sarok (bolt előtt) Május 25., szombat 8-12 óra: Máriabesnyő (Puskás Tivadar utca – Szabadság út sarok) Május 31., péntek 8-12 óra: Szőlő utca 12-14. előtt