Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Ki üríti ki a gödöllői kukákat? 2018-10-26 07:53:39 Jöhet a katasztrófavédelem. A kormány nem enged a rezsicsökkentésből és az üzleti érdekű zsarolásnak
Szemét-ügy: mi lesz, ha a polgármesterek felébrednek? 2014-11-21 15:38:45 Gyenes Szilárd a rezsicsökkentést okolja a Zöld Híd Régió Kft. csőd közeli helyzetéért. Vécsey László szerint a Gyenes-Gémesi páros ténykedése zsigerelte ki a céget
Gémesi utasításba adta a szemétdíj-emelést 2014-10-10 14:29:04 Gödöllőn is aggályokat vet fel a tavaly júliustól alkalmazott rezsicsökkentés 10%-os mértékének törvényes volta
Vécsey László megszavazta volna 2013-03-14 17:39:37 Technikai problémái akadtak körzetünk országgyűlési képviselőjének a rezsicsökkentést megvédő voksolás idején