Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Két ügyeleten kukkolnak a térfigyelő szemek 2011-10-04 13:39:25 A piros lámpán történő áthajtás, vagy a STOP-tábla vonalának átlépése egyaránt árulkodó lehet a hatóság számára
Hiteles önkormányzati pánik 2011-08-04 03:17:36 Több mint 5 milliárd forint Gödöllő svájci frank alapú kötvényállománya
Marad a Volánbusz-kötelem 2010-12-13 12:45:59 Ötödszörre is eredménytelen lett a helyi tömegközlekedési pályázat
Lemondott Boros Andrea 2010-11-11 08:12:54 Más területen fontosabb feladatok várnak a volt polgármester-jelöltre
Fábián visszafoglalta székét 2010-10-14 18:23:43 Havi szinten bruttó félmillió üti a régi-új alpolgármester markát