Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Nyakunkon a parlagfű-irtás szezonja 2013-06-21 09:06:57 Június 30-a után a földhivatalok és az önkormányzatok munkatársainak feladata lesz fertőzött területek felderítése, majd a védekezést elmulasztók büntetése
Átvállalták Ángyán büntetését a gazdák 2013-01-25 16:17:57 Negyvenheten írták alá azt a köszönőlevelet, amiben kiálltak a Gödöllőn élő szakpolitikus mellett
Tiltakozik büntetése ellen Ángyán József 2012-12-24 11:48:50 Alkotmányossági aggályokra is hivatkozik a Fidesz frakcióigazgatójának írt levelében a Gödöllőn élő professzor