Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Aranyos gödöllői újonc és serdülő atléták 2016-02-08 10:34:08 Több értékes helyezés mellett számos érmet is nyertek a GEAC tehetségei a fedett pályás országos bajnokságon
Gödöllői atlétalány nagy ugrása 2016-02-01 10:14:52 Kriszt Annamária 360 centiméteres teljesítményével közel került az ifjúsági Eb nevezési szintjéhez
Fedett pályás gödöllői sikerek Pozsonyban 2015-12-14 10:59:57 Egy aranyérem mellett számos értékes helyezést értek el a GEAC utánpótláskorú atlétái a rangos viadalon
Kovács Zoltán elődöntős az universiadén 2015-07-08 07:24:40 A Gödöllői EAC sprintere a 400 méteres síkfutásban idénybeli legjobbjával repesztett a top 24 atléta közé
Beindult az újévi élet a gödöllői atlétáknál 2015-01-19 12:37:37 Telt házas kölyökrendezvény helyszíne volt az egyetemi sportcsarnok. Itthon és külföldön is születtek GEAC-sikerek