Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kell-e strand a gödöllőieknek? 2012-04-25 15:33:18 Futás Levente, a Fidesz önkormányzati képviselője azt követeli: állítsuk meg a gödöllői közpénzek herdálását!
Gyűlöletkeltés a VÜSZI ellen? 2012-01-12 09:58:35 A lejárató sorokat tartalmazó irományt K. István jegyezte. Ilyen nevű dolgozója azonban nincs a VÜSZI-nek
Komisz nyár, milliós kár 2011-08-24 17:53:16 Kérdésessé vált, hogy érdemes-e közpénzt ölni a település egyetlen, szabadtéri fürdőhelyébe
Levonulnak a pályáról... 2011-06-28 07:50:39 Bedobta a törölközőt a Táncsics Mihály úti sportcentrum üzemeltetője, az SE Sports Evolution Kft.