Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Holttest a gödöllői erdőben 2011-11-14 16:58:06 Egyelőre tisztázatlan az elhunyt férfi kiléte és halálának oka
Új szelek fújnak a Hungaroringen 2011-02-18 16:34:51 A mogyoródi versenypályát működtető gazdasági társaság illetékesei nagyobb figyelmet kívánnak fordítani az objektum környezetében lévő településeken élők problémáinak enyhítésére