Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A híradások szerint sokkos állapotba került az a fiatalember, aki egy – egyelőre ismeretlen személyazonosságú – férfi holttestére bukkant november 13-án, a délutáni órákban a Gödöllő és Mogyoród közötti erdőben.
A terület vegetációjának feltérképezésén dolgozó férfit a furcsa szag jutatta el az áldozathoz. Az akár hónapok óta az erdőben lévő holttest láttán a fiatalember előbb elmenekült a helyszínről, majd kisvártatva értesítette a környéken gyakorlatozó Pest megyei Kutató Mentő Szolgálat tagjait, akik kutyák segítségével találtak rá a hullára.
Ezt követően a rendőrség is tudomást szerzett a történtekről. A zsaruk kivonultak, lefolytatták a helyszíni szemlét, majd értesülésünk szerint az ügyeletes temetkezési szolgáltató a gödöllői köztemető ravatalozójába szállította a holttestet.
Mivel az elhunytnál semmilyen, személye azonosítására alkalmas iratot nem találtak, kilétének megállapítása egyelőre folyamatban van. Arra a kérdésre, hogy a férfi hogyan, milyen körülmények között halt meg, csak a boncolás elvégzése után tudnak válaszolni az illetékesek.