Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Májustól bírságolhatók a szabályszegők 2013-05-03 08:39:05 Akár 150 ezer forintot is fizethet Gödöllőn az, aki áthágja a közösségi együttélés alapvető normáit
Bontással indult a tornacsarnok bővítés 2013-03-13 15:32:21 Közel 150 millió forintból számolják fel a Petőfi iskolában a beltéri sportolási lehetőség szűkösségét
Gödöllő „kukaca”... 2012-10-17 17:25:38 Honlapcímben sem használható a városnév önkormányzati engedély nélkül
Behálózta az Invitel Gödöllőt 2012-09-28 17:39:32 Meghaladja a 90%-os lefedettséget a társaság optikai szálas rendszere a városban
Nem akarnak hulladékudvart az Alvégen lakók 2012-03-12 15:12:32 Az ellenvetéseiket megfogalmazók nem tágítanak: minden törvényes eszközt fel kívánnak használni, hogy ellehetetlenítsék a beruházás megvalósítását
2013 a szecesszió éve lesz Gödöllőn 2012-03-03 11:21:35 A témaválasztás legfőbb apropója, hogy jövőre lesz Körösfői-Kriesch Aladár születésének 150. évfordulója