Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A gödöllői központú Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem (MATE) férfi vízilabda-csapata március végén vívta ki a jogot, hogy részt vehessen a Magyar Egyetemi és Főiskolai Országos Bajnokság (MEFOB) nyolcas döntőjében.
Petlyánszki Péter (képen balra) társulata a győri MEFOB FESZT április 30-i negyeddöntőjében a Pécsi Tudományegyetem (PTE) formációját 16-13 arányban múlta felül, majd az elődöntőben 22-12 arányban alulmaradt a későbbi győztes Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) társulata ellen. A május első napján megrendezett bronzmérkőzésen a Budapesti Corvinus Egyetem (BCE) együttese következett: a kiélezett csata végén a gödöllői hallgatók örülhettek, akik 11-9 arányban nyertek, és megszerezték a kivételes – mondhatni: történelmi – sikernek tekinthető harmadik helyet.
A MEFOB-on a férfiak 25 méteres pályán 4-es méretű labdával játszanak. A játékidő a selejtezőtornán 4x6 perc, a döntőben pedig 4x7 perc. Érdekesség, hogy a 8 méteren kívülről elért találat 2 gólnak számít, miként a kapusok által szerzett találat is, feltéve, hogy az nem büntetőből született.