Gödöllői szemszögből nézve minden bizonnyal a hónap híre volt, hogy 40 milliárd forintos – részben OTP Banki, részben kormányzati – támogatás szolgálja a Gödöllői Királyi Kastély átfogó felújítását. A nem mindennapi finanszírozási konstrukcióval megvalósuló beruházás-sorozat kapcsán számos dezinformáció (szalonképesebben: tévhit) látott napvilágot, főleg a közösségi oldalakon megjelent hírek kommentjeiben. Azt gondoltuk néhány tény(adat) tisztázásra szorul, ezért dr. Ujváry Tamást, a gödöllői műemlék-együttest működtető gazdasági társaság ügyvezető igazgatóját kértük meg arra, hogy segítsen eloszlatni az olvasói és kommentelői „félreértéseket”.
Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB I. alapszakasz, nők, 14. forduló: Penta-Gödöllői RC – TFSE 3-0 (22, 22, 18)
A Kaposvár ellen az előző fordulóban nem tervezett ponthullatás miatt feltétlenül nyerni kellett a gödöllői csapatnak ahhoz, hogy ne kerüljön bajba a 7. helye az alapszakasz végén. Ehhez – a papírforma alapján – ideális ellenfélnek bizonyult az eddig mindössze hat pont begyűjtésére képes TFSE társulata. Borkovits Zoltán csapata teljesítette a kötelező feladatot. Bár, voltak átmeneti megingások, mindent egybevetve, magabiztos hazai siker született a Szent István Egyetem sportcsarnokában küzdőterén.
A Gödöllői RC csapata 20 ponttal, 25-26-os szett- és 1.153-1.126-os pontaránnyal a 7. helyen áll a bajnokság alapszakaszában.