Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB I., rájátszás, negyeddöntő, 1. mérkőzés: Újpesti TE – TEVA-Gödöllői RC 3-0 (14, 13, 14)
Az alapszakasz mérkőzésein mindkét csapat idegenben nyert a másik ellen. Tavaly december 6-án a gödöllői lányok – 0-2-ről fordítva – 3-2-re diadalmaskodtak a fővárosban, február 25-én pedig a lila-fehérek 3-1 arányban győztek városunkban. A „sorminta” folytatása a Szabados István által irányított TEVA-hatosnak kedvezett volna.
Teljesen megbukott a gyakorlatban az elméleti vágyakozás. Olyannyira, hogy a játék minden elemében hatékonyabb, emellett kevesebb hibával teljesítő házigazdák egyik szettben sem engedték 10 pontos különbségen belülre a sokszor vérszegényen fogadó és ebből eredően támadásban is veszélytelenül röplabdázó gödöllői alakulatot, amely a látottak alapján az esélytelen nyugalmával készülhet a folytatásra…
Az egyik fél második győzelméig tartó párharc állása: 1-0, az UTE javára. A második találkozót március 16-án, szerdán 18 órától rendezik meg a gödöllői egyetem sportcsarnokában.