Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Hamarosan lezárul a gödöllői egyetemi aula felújítása 2025-02-06 10:19:37 Az ikonikus épület fejlesztésére – fűtés- és informatikai rendszer korszerűsítése, elektromos hálózat cseréje – mintegy 2 milliárd forintot költöttek
Egész éves fürdőszezon a hőszivattyú segítségével 2024-11-04 10:06:34 Ez a fűtési technológia lehetővé teszi, hogy a medence vizét egy környezettudatos, energiatakarékos és költséghatékony megoldás révén melegítsék fel
Gödöllőn is látótérbe került a fűtési szezon 2024-10-07 10:12:41 Az egyre inkább ősziesre forduló időjárás felveti annak lehetőségét, hogy a lakóközösségek igényeljék a távhő-szolgáltatás beindítását
Rekordszámú gólyát köszönt a gödöllői központú egyetem 2023-07-27 13:23:01 A legtöbb, újonnan felvett hallgató városunkban kezdheti meg tanulmányait, a legmagasabb létszámmal a mezőgazdasági mérnöki alapképzés indulhat
Ideiglenes teremlezárások a gödöllői kastélyban 2023-01-27 18:05:33 Január végétől március végéig tart az év elején szokásos karbantartási időszak a történelmi falak között. Kövesse az ütemezést!