Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Biotechnológiai cégóriás települ Gödöllőre 2025-04-25 16:58:21 Az mRNS gyártási technológiában élenjáró Hongene Biotech Corporation a város nyugati határában lévő üzleti parkban kezd zöldmezős beruházásba
Mire használhatók a szalagos kordonoszlopok? 2023-01-20 12:58:10 Számtalan olyan üzlet vagy szolgáltató létezik Gödöllőn is, ahol az ügyfélirányítás nagyon fontos szerepet játszik
A modern hajók sikerének titka 2022-11-15 17:54:32 A Sessa Marine modellek gyártásának története kiválóan illusztrálja, milyen csodálatos, amikor a technológiai megközelítés találkozik az olasz üzleti szellemmel
Gödöllői rétesboltba is betört a 16 éves kamasz 2022-05-18 09:52:02 Az őrizetbe vett fiatalnak több rendbeli, üzletszerűen, folytatólagosan elkövetett lopás bűntette miatt kell majd felelnie