Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Valami megmozdult uszoda-ügyben 2017-03-23 11:35:53 Megjelentek az elő látványterv-képek a gödöllői beruházásról, aminek közbeszerzési eljárása jelenleg értékelési szakaszban van
Városkártya bevezetését tervezik Gödöllőn 2013-11-19 17:05:54 Erre utalt Tóth Tibor alpolgármester a Széchenyi Kártya Program eddigi sikereit értékelő szakmai rendezvényen, a kastély barokk színházában
Ilyen gazdagok lennénk? 2011-11-09 14:51:23 Nettó 250 ezer forintba került a kétes nívójú környezeti értékelés