Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gödöllőn érték tetten a szerszámgép-tolvajokat 2020-05-04 10:46:02 A budapesti nyomozók városunkig követték a két férfit, akik egy építkezésnél kíséreltek meg értékes zsákmányhoz jutni
Elvileg eldőlt: az egyetemnek lesz uszodája 2013-03-12 15:30:27 Ha minden jól alakul, májusban elkezdődhet az építkezés a biotechnológiai központ és gépmúzeum között területen. Fontolgatják, érdemes-e nyárra kinyitni a strandot
Ezt Ön tanította nekünk… 2012-04-27 15:53:26 Tiltakozó levelek születtek, és 182 aláírás is összegyűlt a hulladékudvar építése ellen