Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Megszülettek az ország első „lombikborjai” 2020-09-21 14:03:17 A gödöllői egyetem kaposvári kampuszán megfogant állatok a Campus Cili, a Campus Csongor és a Campus Csanád nevet kapták
Tüzekkel búcsúzott az október Gödöllőn 2019-11-01 11:40:07 Előbb egy Diófa utcai családi ház, majd egy nyaraló kigyulladásához riasztották a helyi lánglovagokat, akik állatokat is mentettek
Kutyameleg ígérkezik Gödöllőn is 2017-06-19 17:37:14 Nem csak az emberi szervezetet teszi próbára a várható kánikula, hanem az állatokét is. Tanácsok az Orpheus-egyesülettől
Városi vendégekké váltak a vaddisznók 2015-05-05 18:14:58 Gödöllői docens vezette a Pilisi Parkerdő Zrt. által kezdeményezett, az állatok belterületi viselkedését feltérképező kutatást
Számítanak a szorgos állatokra 2013-11-18 10:30:38 A gödöllői világtalálkozón elhangzott: évi 1,4 milliárd forintos támogatást szánnak a magyar méhész-ágazatnak az új ciklusban