Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Hajnalban csaptak le a gödöllői rendőrök 2021-12-02 08:15:54 Őrizetbe vették azt a 43 éves bagi férfit, akit lopással, eltiltás hatálya alatti járművezetéssel gyanúsítanak
Megzavarta a térfélcsere a Bikákat 2013-03-04 20:50:20 Piros lapot kapott a mérkőzés után a gödöllői játékos-edző, aki visszaesőként hosszabb eltiltásra számíthat