Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A gyártás, termelés területe mindenkit vár! 2023-05-22 09:45:50 Ha érzünk magunkban affinitást ahhoz, hogy kipróbáljuk magunkat ezen a különleges területen, akkor mindenképp érdemes elolvasni a cikket
A cukorbetegség és a fogak kapcsolata 2019-08-16 11:22:24 Fontos a higiénia, mert diabétesszel küzdő embereknek a nyáltermelése jelentősen kevesebb, mint egy egészséges átlagemberé
Újra indul a Zöld Ipari Innováció Program 2016-01-19 13:08:17 Március 14-ig várják pályázatokat a gödöllői egyetem által meghirdetett, másfél milliárd forintos keretösszegű forrásszerzési lehetőségre
Sterilcentrum-avató Orbán Viktorral 2012-10-02 12:03:27 A miniszterelnök adta át TEVA legújabb gödöllői termelőegységét, ahol világszínvonalú készítményeket állítanak elő