Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Átszelik Gödöllőt a vonatpótló autóbuszok 2019-01-23 11:12:31 Február 4-től Pécel és Aszód között szünetel a vonatforgalom. A Szabadság téren és a buszállomáson lesz megállóhely a városban
Fejtetőn a vasúti töltésben 2018-07-01 10:20:46 Megsérült a sofőr az Isaszeg és Pécel között történt balesetben, ahová a gödöllői tűzoltókat is riasztották
Újra hallani a gödöllői HÉV „metrósításáról” 2018-01-04 18:17:33 Továbbra is bizonytalan, mikor kezdődhet el a fejlesztés, aminek következtében megszűnne a Táncsics Mihály úti vasúti átjáró
Megelőzte a Fidesz Mesterházyt Gödöllőn 2014-04-04 17:07:40 Vécsey László felszólította az MSZP elnökét, számoljon el a Simon-milliókkal. A pártvezető a felcsúti Maradona elzavarására buzdított